Garantie & Klachten
Bij MoM with Jewels worden alle sieraden met de hand vervaardigd en staat de kwaliteit van het sieraad en de ervaring van jou als klant voorop.
Op ieder sieraad zit een garantie periode van één jaar. Is er dus iets mis met je sieraad stuur dan een mailtje naar info@momwithjewels.com met je ordernummer (als je deze nog terug kan vinden) en een duidelijk uitleg van je probleem met (het liefste) foto's van het probleem erbij. Let hierbij wel op de volgende punten.
De Garantie is niet van toepassing bij:
- Beschadiging door onbehoorlijk gebruik van de drager
- Beschadiging door een aanpassing/ reparatie van een derde partij
- Beschadiging door normale slijtage; zoals krasjes
- Beschadiging door water of vuur
- Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid van de drager
- Verkleuring door gebruik van beauty producten; zoals parfum, make-up, shampoo of haarlak
- Verkleuring door reiniging van chemische middelen
- Breuk (tenzij er een aantoonbare productiefout in het sieraad zit)
- Het verlies van het achterkantje van een oorbel.
- Het verliezen van een sieraad
Is er iets mis met je sieraad en valt dit buiten de garantie periode? Stuur ook in dit geval een mailtje naar info@momwithjewels.com. Alle sieraden zijn met de hand vervaardigd en kunnen in de meeste gevallen gewoon gerepareerd worden.
Klachten
Uiteraard doet MoM haar best om te streven naar de allerbeste kwaliteit in haar sieraden. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Mocht dit onverhoopt toch het geval zijn dan raadt Mom je aan om klachten eerst bij haar kenbaar te maken door te mailen naar info@momwithjewels.com.
Mocht het zo zijn dat we er samen echt niet uit kunnen komen, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
en mis niks van de laatste aanbiedingen en de nieuwste sieraden!